Жіночій одяг
Нові дослідження показують, що вибір жіночого одягу залежить від їх особистих емоцій, в той час як чоловіки схильні вибирати одяг в залежності від того, як їх сприймають інші люди.
Глобальне дослідження 12 000 чоловік показало, що жінки вибирають одяг, який вони носять, в залежності від того, як вони себе почувають. Самый большой ассортимент одежды на https://marakesh.net.ua/zhenskaya-odezhda-dropshipping по выгодной и доступной цене, без накруток и переплат.
Дані показали, що жінки в Великобританії вирішують, що надіти, виходячи з почуття впевненості (58 відсотків), щастя (40 відсотків) і розширення прав і можливостей (16 відсотків).
Тим часом, британські чоловіки, швидше за все, будуть засновувати свій вибір одягу в залежності від того, як їх однолітки, особливо на робочому місці, дивляться на них.
Дослідження, проведене брендом по догляду за тканиною Comfort, показало, що 19 відсотків чоловіків використовують одяг, щоб відчувати себе «більш професійно» на робочому місці, в порівнянні з лише вісьмома відсотками жінок. Крім того, з'ясувалося, що чоловіки частіше просять про підвищення на посаді через те, як їх одяг змушує їх відчувати (шість відсотків) порівняно з жінками (чотири відсотки). У дослідженні також розглядався вплив, яке одяг може надати на психічне благополуччя людини, і було виявлено, що вибір одягу, як правило, спонукає людей пробувати нові речі і навіть допомагає позбутися стресу.
З'ясувалося, що дві третини (64%) британців вірять, що те, як вони одягаються, допомагає їм відчувати себе краще і піднімати настрій. Точно так же більше третини (35 відсотків) людей у Великобританії сказали, що, на їхню думку, день або ситуація покращилися через одяг, яку вони носили. Це, за словами учасників, було пов'язано з тим, що вибір одягу на той момент зробив їх більш розслабленими (42%) і впевненими (40%).
Мілленіали були визнані тієї віковою групою, чий настрій найбільше впливало на їх одяг. Дослідження показало, що 17% просили друзів видалити фотографію з соціальних мереж, тому що їх одяг була неправильною.
Аналогічним чином, 14 відсотків зізналися, що не відвідували вечірки або громадські заходи, тому що у них не було відповідного одягу.